Viikkotiedote 4

Tervehdys Perussuomalaiset !

Tämä on viikkotiedote 4.

Viron viime sunnuntaiset vaalit antoivat hyvän suunnan. Vihreät eivät ylittäneet edes äänikynnystä ja demareille tuli nokkiin kunnolla. Kansallismielinen EKRE sai huiman vaalivoiton. Myrskyvaroitus on annettu sieltäkin suunnalta. Tämä kannattaa ottaa puheeksi vaalikentillä.

Piirisihteeri Anne Korhola jakaa nämä tiedotteet, mutta voitte ottaa myös minuun suoraan yhteyttä, spostilla nll.raksa05@nullgmail.com tai p. +358 505282810. Olen myös WhatsAppissa ja Messengerissä (silloin kun en satu olemaan bannattuna).

Muistakaa, että ei vastata tähän tiedotteeseen ainakaan toiminnolla ”vastaa kaikille”, niin pidetään viestit paremmin luettavina, kiitos!

Pyrimme kokoamaan tähän lähiajan vaalitapahtumia piirin alueelta ja myös Kymen piiristä.

Jakakaa viestiä mielin määrin sellaisenaan tai kopioikaa siitä osioita.

Tärkeintä on, että saadaan tieto kulkemaan mahdollisimman monelle Perussuomalaiselle.

Ajankohtaista

Vaalit lähestyvät huimaa vauhtia ja viikon päästä tulevat ehdokasnumerot (14.3.). Kuvalliset julisteet tulevat sen jälkeen hetimiten ja ne pitää saada esille pikavauhtia.

Peittojakelun saimme kohtuulliseen hintaan ja voimme vielä piirin kassasta yrittää kehitellä jotain tehostamistoimia kampanjoinnin edistämiseksi.

Piirihallitus kokoontuu Mikkelissä 16.3. heti ison vaalitapahtuman jälkeen. Hallitukseen voi esittää ideoita ja aloitteita koskien juuri tätä asiaa.

Kauppakeskus Stellan sisätiloissa järjestettävä vaalitapahtuma saa ainakin huomiota, koska muita puolueita ei pitäisi olla paikalla. Soppaa ja muutakin tarjottavaa löytyy.

Lehti ilmestyy 25.3. ja heti kun se on meidän omissa rahtipisteissä, (osoitteessa johon jakoporukat sen haluavat), käynnistetään taajamien ulkopuolinen jakelu. Tätä ”omaa jakelua” varten huomioikaa seuraavaa:

• jos haluatte kilometrikorvauksen (22-26c/km), ilmoittakaa piirisihteeri Annelle jakoporukan auton rekisteritunnus ja minkä alueen aioitte hoitaa, esim. Punkaharjun taajama ja siitä itään olevat kylät.
  • kun ilmoittamanne jako on tehty ja haluatte jatkaa, Anne tietää missä on vielä käymättömiä alueita.
  • kilometrit maksetaan lehtien noutopaikasta kotipihaan. Maksua varten käy ainoastaan piirin kaavake.
  • ehdokkaiden lisämainokset jaetaan samalla, jos ne on toimitettu jakolehtien noutopisteeseen tai muilla keinoilla saatte ne haltuun.
  • seurataan tilannetta, miten lehdet ja muut mainokset riittävät. Tarvittaessa yritetään saada niitä lisää, sinne missä puutetta.

Vaalitapahtumista:

Kun 14.3. saadaan ehdokasnumerot selville, on jokaisen ehdokkaistamme velvollinen päivittämään omat esitteensä, tai ainakin pitävät numeroansa näkyvästi esillä.

Tuleva lauantai 9.3. on tärkeä päivä, koska puheenjohtaja Halla-aho vierailee Etelä-Savossa. Saimme myös Juvalle tähän liittyvän tapahtuman.

Halla-aho on siis Mikkelissä Kauppakeskus Stellan luona oleva kävelykatu klo 10.00 – 10.50. Juva K-Supermarket Hiihtäjäntie 1 klo 11.30 – 12.10 ja Savonlinnassa Kauppakeskus Kastelli, Kahvila Herkku Pekka, Olavinkatu 53 klo 14.00 – 15.00.

Välillä lounastauko.

Järjestämme Savonlinnassa ehdokkaille ja muille aktiivi-persuille mahdollisuuden tavata puheenjohtajaa privaatisti klo 15-16. Tämä tilaisuus pidetään Järjestötalo Kolomonen Pappilankatu 3. Siellä on tarjolla hieman purtavaakin. Sieltä puheenjohtaja lähtee Imatran suuntaan. 10.3. on puheenjohtajalla Kymen kierros.

Näytetään voimaa ja kerätään jättiyleisö Mikkeliin, Juvalle ja Savonlinnaan!

Toiminta tapahtumapaikoilla

Lauantaina puheenjohtajan kierroksen yhteydessä on jaossa myös tuoreita julisteita ja puolueen vaaliohjelmaa. Kun tulette paikalle muistakaa kysyä niitä.

Kun käytte tapahtumissa, ottakaa AINA mukaan ylimääräisiä PS-lehtiä ja flaijereita. Niitä on hyvä pudotella naapuri kokoomuslaisen postilaatikkoon (vihreiden postilaatikkoon ei kannata laittaa, koska ne uskalla edes polttaa sitä uunissa) ja muillekin. Liikaa ei tule jaettua.

Kaikki kivet on nyt käännettävä, että Suomessa voi tulevaisuudessa hengittää vapaammin!

Pekka Laitinen

E-S piirin vaalipäällikkö

Anne Korhola

Piirisihteeri

Vaalitoimikunta

Tapahtumia:

SU 10.3 Jussi Halla-ahon ja eduskuntavaaliehdokkaiden vaalikierros Kymessä

klo 9.30-10.30 Imatralla Koskenpartaalla

klo 11.15-12.00 Lappeenrannassa, kävelykatu Oleksilla

klo 13.30-14.40 Kotkassa, Karhulan torilla

klo 16.30-17.30 Kouvolassa, Kouvola-talo, Honkasali. Varuskuntakatu 11 (tiedot

puoluetoimiston nettimainoksesta)

VIIKKO 11

MA 11.3 klo 15-18 Kangasniemi, tod.näk S-Marketin edessä

TI 12.3 Timo tai Jere tai molemmat klo 15-18 Mikkelin Graani

KE 13.3 Maalismarkkinat 13-14.3 Mikkelin torilla 9-15. Kaikille avoimet .

Kaikilla omat tarjottavat tai sovittava etukäteen kustannusten jaosta.

Mukaan ovat tällä hetkellä ilmoittautuneet Perusnaiset, Timo ja Jere tai

molemmat ja mahd. paikallisyhdistys

TO 14.3 Maalismarkkinat 9-15 Mikkelin torilla. Katso ed. päivän teksti.

PE 15.3 klo 15-18 Lappeenranta, Lauritsalan tori

LA 16.3 Tanja klo 15-17 Mäntyharju, S-market