Viikkotiedoite 9

Tervehdys Perussuomalaiset

Tämä on viikkotiedoite 9.

Ennakkoäänestys on päättynyt. Mielipidekyselyjen tulokset ovat kaiketi tiedossa, joten niitä ei ole syytä kerrata. Tilanne näyttää todella hyvältä, mutta loppuun asti on painettava. Tuleva lauantai on erittäin tärkeä päivä tuloksen kannalta. Todella monet ratkaisevat sen ketä äänestävät vasta viime metreillä.

Ajankohtaista.

Viimeisiä PS-lehtiä ja flaijereita jaetaan ja niin pitää ehdottomasti tehdäkin. Loppuviikon vaalitapahtumia on vielä monella paikkakunnalla ja on tärkeää, että niihin myös omat aktiivit tiiviisti osallistuvat. Nyt on aika näyttää väriä ja laittaa kaikki puolueen tunnukset ja muut asusteet päälle. Näytetään voimaa!

Facebook mainonta jatkuu ja kaikkien velvollisuus on tykätä ja jakaa, puolueen, piirin ja yksittäisten ehdokkaiden mainoksia.

Mainosten ja kannanottojen jakaminen on ensiarvoisen tärkeää!

Laittakaa asetuksiin, että jako on JULKINEN. Tällä asialla on erittäin suuri merkitys.

Vaalitapahtumista:

Kun menette vaalitapahtumaan, ottakaa nippu lehtiä ja flaijereita ja auttakaa niiden jakelussa. Perussuomalaiset ovat erittäin kiinnostavia ja on odotettavissa, että kyselyä/keskustelua on runsaasti.

Toiminta heti vaaliuurnien sulkeuduttua:

Useilla paikkakunnilla järjestetään vaalivalvojaisia. Kyselkää niistä ja osallistukaa mahdollisuuksien mukaan. Tunnelma tulee olemaan korkealla.

Kaikki vaalimainokset on viipymättä korjattava pois ja siinä autamme myös toinen toisiamme. Tarkoittaa, että myös Kymen piirin mainokset otetaan pois. Niitä ei kuitenkaan laiteta heti roskiin, ennen kuin on saatu kyseisen henkilön kanta asiaan. Julisteiden taustakehikoilla on ainakin käyttöä EU vaaleissa. Laitetaan niitä varastoon.

Vaalipiiri julkaisee kiitosilmoituksen paikkakuntien päivälehdissä heti ensi viikolla.

Piirisihteeri Anne Korhola jakaa tämän tiedotteen, mutta voitte ottaa myös minuun suoraan yhteyttä, s-postilla nll.raksa05@nullgmail.com tai p. +358 505282810. Olen myös tavoitettavissa WhatsApissa. Mesengerissä on taas banni päällä (kuinkas muuten), mutta en anna sen häiritä.

Pyrimme kokoamaan tähän lähiajan vaalitapahtumia piirin alueelta ja myös Kymen piiristä.

Jakakaa viestiä mielin määrin sellaisenaan, tai kopioikaa siitä osioita.

Tärkeintä että saadaan tieto kulkemaan mahdollisimman monelle Perussuomalaiselle.

Kaikki kivet on nyt käännettävä, että Suomessa voi tulevaisuudessa hengittää vapaammin!

Pekka Laitinen

E-S piirin vaalipäällikkö