Vaalistartti 2021 onnistui upeasti Sulkavalla

Vaalit 2021 tapahtuma

VAALISTARTTI 2021 15.2. SULKAVAN MUIKKUKUKOSSA

Etelä-Savon piiri polkaisi VAALIT 2021 -kuntakiertueen käyntiin lauantaina 15.2. Sulkavan perinteisessä Muikkukukko -ravintolassa iloisissa tunnelmissa kahvitellen 46 osallistujan voimin.

Vaalit 2021-kiertue kiertää Etelä-Savoa vaaleihin asti sellaisissa kunnissa, joihin halutaan lisää toimintaa, jäseniä ja erityisesti kuntavaaliehdokkaita.

Kansanedustajavieraina olivat Ano Turtiainen Juvalta ja Jani Mäkelä Lappeenrannasta. He keskustelivat ajankohtaisista asioista osallistujien kanssa. Piirin puheenjohtaja Pekka Laitinen kertoi Etelä-Savon kuulumisia. Mukana oli myös PerusNaiset ry:n jäsen Susanna Vauhkonen Pieksämäeltä. Hän kertoi naisten toiminnasta ja kannusti naisia liittymään Etelä-Savon PerusNaiset ry:n jäseneksi. Se onnistuu esim. puheenjohtaja Eeva Tikkasen p. 040 5276832 tai sihteeri Anne Korholan (anne.korhola@nullgmail.com) kautta.

Savonlinnan Seudun Perussuomalaiset ry:n puheenjohtaja Juha Kukkonen kertoi paikallisosaston toiminnasta. Kannattaa seurata netissä www.perussuomalaiset.fi<http://www.perussuomalaiset.fi>- sivulta, sinne uutisoidaan kaupungin tärkeitä asioita, kuten nyt kaavoitus- ja kaupunkipuistoon liittyvää tietoa.

Varapuheenjohtaja Kirsi Visunen kertoi uusista paikallisosaston fb-sivuista (Savonlinnan Seudun Perussuomalaiset ry). Tavoitteena on aloittaa pienimuotoisesti naisten tapaamisia Savonlinnassa. Mennään yhdessä syömään ja juttelemaan 4.4 klo 12 Seurahuoneelle kabinettiin.( Jos kiinnostaa, niin ota yhteys Kirsiin 040-8404154. Ei tarvitse olla vielä naistenyhdistyksen jäsen).

Mikkelin yhdistyksen tapahtumatoimikunnan varapuheenjohtaja Veikko Elo kertoi yhteistilaisuudesta, joka järjestetään Oikeutta eläkeläisille yhdistyksen kanssa 1.3. Mikkelin kauppahallissa Eväsherkussa klo 13-17. Pyrimme ajamaan pienituloisten eläkeläisten asioita yhdessä eteenpäin.

Seuraava VAALIT 2021 kuntatapahtuma on Puumalan ylätorilla Marianmarkkinoilla 21.3. Olemme PS teltalla klo 10-14. Menossa mukana ovat kansanedustajat Ano Turtiainen Juvalta

ja eduskunnan 2. varapuhemies ja 3. varapuheenjohtaja Juho Eerola klo 12 alkaen. Kahvitarjoilu.

Kuntavaaliehdokkaaksi voi hakea puolueen sivun kautta. Tarvitaan tavallisia, rehtejä, perussuomalaiset arvot omaavia ihmisiä, jotka haluavat tehdä yhteistyötä kuntiemme parhaaksi.

Kirsi Visunen,
E-S PS piirihallituksen jäsen

Kuva valokuvaaja Eero J. Laamanen.

Kirjoitettu 17.2.2020